..:: Ku Pilih Dia ::..

~~ Seputih Kemboja Kasihku, Seharum Tanjung Rinduku, Selembar Cinta Ini, Aku Persembahkan Hanya Untukmu, Kerana Kau Pilihanku, Kerana Aku Untuk Kamu ~~

Thursday, September 26, 2013

:: Sekian lama menghilang ::











Assalamualaikum dan salam sejahtera..sudah lama saya membiarkan novel online saya ini terbiar. Mungkin kerana ada ketika moral jadi down. Maafkan saya. Saya berniat untuk menyambung semula novel ini tetapi mengambil masa sedikit kerana saya perlu mengemaskini dah mengedit beberapa isi supa lebih sesuai untuk di baca oleh semua golongan. Sekian terima kasih. Sekiranya anda ingin menghubungi saya anda bolehlah menghantarkan email kepada s0undl4cks@gmail.com

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

Free Web Site Counter
Hit Counters